zooOom

2010-08-27 @ 07:32:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är man trött, men det har jag varit hela veckan,
så det kvittar ju!

I helgen blir det lugnt. Kommer åka till Norrland imorgon
för att fortsätta på min film. Har tänkt att filma lite ödeplatser
där som jag ska använda till filmen.

Är säker på att det kommer bli bra då jag har kollat upp ett
par riktigt schyssta ställen. Bl.a ett övergivet campingområde.
Fanns även något äldreboende som stod tomt.

Slänger väl upp lite bilder när jag kommer hem på söndag.
Har dock med mig min bärbara, så kan bli att jag drar upp
bilder redan nu i helgen. Vet att jag har varit dålig på detta,
men ska bättra mig.

Min film som jag gör handlar just om övergivna saker.
En del utav ställena i filmen är i underjorden,
och andra är ovan mark. Har försökt blandat så gott
jag kan, men det har blivit mest ovan jord denna gången.

Jag hoppas folk kommer gilla filmen.
Jag hoppas även att jag kommer gilla den.
Började redigera på den för länge, länge sen,
men kommer nog att redigera om allt och göra allt
lite "flashigare" än vad det är. Söker också efter
lite schysst musik. Vill helst ha egen musik som någon
har gjort och inte ta massa copyrightad-musik.

Filmen ska jag försöka släppa nu under 2010.
Den kommer finnas för nerladdning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback