Varför är man trött?

2010-08-19 @ 16:40:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Usch vad jag avskyr att vara trött.
Det är inte kul att komma hem från en slitig arbetsdag.

Men jag klagar inte direkt på den här dagen.
Den har iaf varit grymt bra. Har fått många bra besked.
Mycket av det jag har fått höra ser jag verkligen fram emot.

Hmmm... Just nu åker jag pendeltåg, är väl framme om typ
10 minuter... Inte för att det är intressant, men...

Sen har man ju en liten fundering på vad man ska göra idag
efter att man har meckat lite hemsida.
Man kanske ska spela lite gitarr? Eller så kanske jag drar på
bio... Det är ju "sommarbio" som håller igång i Rålis just nu.

Aja, vi får se. Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback