Update!

2010-08-15 @ 21:58:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Lite länge sen jag skrev här, men har varit ute
på lite äventyr sen Bulgarien! Ville ju verkligen inte
sitta hemma sista veckan av semestern och löka.

Jag och några drog ut på en Roadtrip och utforskade lite i Skåne.
Det var en helt okej resa, men jag ångrar mig att vi inte åkte
åt andra hållet till Norrland istället! Men, men, next summer! :)

Bulgarien + Roadtrip + Turkiet F1 ska jag lägga upp här, men
kan absolut inte säga när. Ni som vill se dom tidigare vet vart
ni hittar mig på facebook. Har dock inte hunnit slänga upp
Bulgarien eller Roadtripen där, men det kommer.

Nu ska jag iaf se film med flickvännen och imorgon börjar jag jobba!


Kommentarer

Postat av: Emma-Lou

Ooo jää!

2010-08-15 @ 22:09:11
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback