Trött + helg + nästa helg.

2010-08-30 @ 07:39:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag som sover väldigt lite både de dagarna jag jobbar
och de som jag är ledig är oftast väldigt trött.

Har ingen ro att sova eftersom att jag inte finner
något bra i det. Visst, det är väl bra att sova 5-6
timmar, men inte mer. Vaknar jag upp klockan 11-12
på en helg så tycker jag att den är rätt sabbad.
Skulle som senast kunna gå upp klockan 10:00.

Inatt sov jag väl inte så många timmar, ungefär 4,5,
det är ju alldeles för lite sömn, så nu är jag rätt trött.
Men jag får ju självklart skylla mig helt själv.
Det är självförvållat.

Aja, i helgen så blev det lite för mycket partaj,
men det var skoj. Skitsamma i det. Igår var jag
och såg Toy Story 3 på bio i 3D. Det var rätt ballt
eftersom man satt o råglodde på Toy Story och Toy Story 2
när man var liten. Man kan säga att det var en flashback.

Filmen i sig var väldigt välarbetad och mycket bra gjord.
Kan nog säga att Toy Story filmerna är dem bästa animerade filmerna.

- Next weekend -

Då jävlar drar jag till Falun på deras "stadsfestival."
En liten endagars festival som jag har förstått.
Hittade detta via ett bands hemsida som jag ville se.
Sen såg jag att det var fler bra band som spelade,
och då tog jag iniativet att planera en resa dit.

Skulle egentligen ha åkt till landet nu i helgen och
gått på en 2-dagars festival, men dom hade så jävla
dåliga band i år. Det var bara ett band som var värt att se.
Och nu var det bättre band i Falun. Så då tar jag det istället.
Jag hoppas det blir kul!

Nä, nu måste jag sluta skriva! CiaO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback