Snart så

2010-08-19 @ 12:52:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har filat på en idé ett jäkla bra tag.
Det är en hemsida jag pratar om.

Hade ju en hemsida förut, men fick tyvärr stänga den
eftersom det inte var lönt att ha den uppe pga en del problem.

Nu har jag i alla fall tagit mig i kragen och börjat köra igång den
sidan som jag länge har velat haft. En server står redo, och jag
är inne i det sista nu med arbetet. Jag kan säga så att jag inte har
kodat själva sidan, eftersom jag inte visste hur jag skulle få ihop det.
Fick hjälp av en kille med sidan på SweClockers.com, vilket var hur
jäkla snällt som helst. Kommer dock inte använda mig utav den koden
hela tiden. Den koden har jag som en Beta version och kommer att
koda slutresultatet av sidan själv. När min kod är klar så kommer
jag självklart att uppdatera designen, ändra och hålla på hela tiden.

Det viktiga med sidan är nu bara att jag får upp den för allmänheten.
Har även lite idéer hur jag ska få folk att få upp ögonen för den.

Kommer nog inte att länka sidan här eller på Facebook.
Kommer ni in på den kommer ni nog aldrig att förstå att det är min
sida ni är inne på. Det kommer i alla fall vara en helbra sida som folk
kommer att digga och tycka om.

Kan ju säga så här. Det här kommer vara en sida som folk kommer att
använda dagligen ifall den blir "omtyckt" av de som kommer använda den.

Have no more to say about that! Men jag längtar!
Förrsten, kan säga att det jag väntar på nu är att jag ska få koderna till
domänen och kunna koppla servern till adressen! Sista saken med sidan
kommer jag att ta ikväll när jag kommer hem!

------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback