Nu är jag trött på mitt osunda beteende...

2010-08-17 @ 07:36:41 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

http://www.vallentuna.se/ImageVault/Images/height_232/width_500/storage_Edited/filename_iJf2B6oexHobUptOGn4P.jpg/id_381/ImageVaultHandler.aspx

Har helt ärligt ruttnat på mitt osunda beteende nu.
Nu måste jag ta tag i det här och börja träna.
Har ju sprungit en del, men aldrig fått det att bli en
vana och göra det med jämna mellanrum.

Har seriöst gått upp i vikt och det har smygit sig på,
sen har det bara smällt till. Nu är det ju inte så att jag
är något "mega-fetto", men jag har fått lite mage.

Så nu ska jag sluta käka onyttiga saker.
Ska även lägga av med helg festandet.
Det är ölen/spriten/läsken som gör en fet.
Man får en sån där ful äcklig ölkula och det är så
himla ofräscht.

Har löparskor och även byxor/shorts.
Så idag tänker jag ta mitt första pass på mitt nya liv.
Ska ut och springa 3 km på vårat elljuspår som vi har i
skogen där jag bor.

Kommentarer

Postat av: Eveline

haha, du diggar inte min livsfilosofi längre xD

2010-08-17 @ 08:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback